Shop Mobile More Submit  Join Login
GDI Vixen by t2100ex9 GDI Vixen by t2100ex9
Based on the game Command & Conquer series, i brought to you the vixen of the Orca Squadron.
Add a Comment:
 
:iconmotionwind:
motionwind Featured By Owner Feb 3, 2010  Professional Interface Designer
her eye and head proportion is the only thing that doesn't work for me the rest is epic
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist General Artist
haha, thanks :)
Reply
:icondubzac58:
dubzac58 Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist General Artist
go command and conquer go! :P
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist General Artist
hahaha, yea!!!!
Reply
:icondubzac58:
dubzac58 Featured By Owner Feb 4, 2010  Hobbyist General Artist
:P
Reply
:iconmoriskov:
Moriskov Featured By Owner Sep 8, 2009
....it looks like a venom?
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Sep 8, 2009  Hobbyist General Artist
haha, nah...its a dark colored Orca. xD
Reply
:iconmoriskov:
Moriskov Featured By Owner Sep 9, 2009
i see that's a nice orca.....i wish venom had missles
Reply
:iconhalopokemonmaster:
HaloPokemonMaster Featured By Owner Jul 8, 2010
They [Venoms] do in C&C4: Tiberian Twilight...and they...don't do much, unless in large swarms. due to the crappy unit cap however, you can't have the swarm you had in previous games.
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Sep 9, 2009  Hobbyist General Artist
haha, yea...it would alot more damage, but if so, then the venom's firing rate will be greatly reduced, and it can no longer do any damage to infantry...i think its better the way it is...with upgrades of course :D
Reply
:iconmoriskov:
Moriskov Featured By Owner Sep 10, 2009
i just discovered the nod end song from tib dawn and its awesome.you should draw a nod piolt with a venom or virtigo
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Sep 11, 2009  Hobbyist General Artist
haha, hmm...i might just do it! gimme time....;)
Reply
:iconmoriskov:
Moriskov Featured By Owner Sep 11, 2009
Alright! That would be greet...I still need to scan my pic
Reply
:iconomnitian0:
Omnitian0 Featured By Owner Sep 6, 2009
Oooh, intriguing! But yeah this is cool!
Reply
:icondannyloong:
dannyloong Featured By Owner Aug 16, 2009
I loved the flying machine!!!
Awesome...
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Aug 16, 2009  Hobbyist General Artist
hahaha, thanks! then what bout the person stand next to the flying machine :P
Reply
:icondannyloong:
dannyloong Featured By Owner Aug 17, 2009
not my cup of tea...
Reply
:iconah-da:
Ah-Da Featured By Owner Aug 8, 2009  Student General Artist
the ship is flying!! XD
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist General Artist
it's called an Orca VTOL (vertical take-off landing) craft...its hovering :D
Reply
:iconah-da:
Ah-Da Featured By Owner Aug 9, 2009  Student General Artist
cool XD
Reply
:iconmarwash:
MarWash Featured By Owner Aug 5, 2009  Hobbyist General Artist
i like the blur effect in the background and the helmet looks terrfic. excellent work.
Reply
:icont2100ex9:
t2100ex9 Featured By Owner Aug 5, 2009  Hobbyist General Artist
haha, yea!! thanks lot buddy!! :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 5, 2009
Image Size
922 KB
Resolution
1200×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,989
Favourites
55 (who?)
Comments
22
Downloads
57
×